Szolgáltatásaink
- Karosszéria javítás
- Fényezés
- Delfend-Lock sebességváltózár beszerelése
- Ingyenes cseregépkocsi biztosítása
Karosszériajavítás
Karosszéria javítás során, legyen az balesetből eredő sérülés, vagy korrózió általi javítás törekedni kell az eredeti állapot helyreállítására.
A mai gépkocsik, ritka kivétellel, mind önhordó karosszériával készülnek. Az önhordó karosszéria sajátossága, hogy minden eleme (ajtók, sárvédők, küszöbök, stb.) teherviselő elem, tehát a karosszéria merevségéért, stabilitásáért felelnek.
Ezért nem mindegy, hogy hogyan, milyen technológiával, milyen minőségű alkatrésszel javítják.
Cégünk csak és kizárólag jó minőségű alkatrészeket épít be a beépítési technológiák és segédanyagok szigorú betartásával, alkalmazásával.
A beépíteni kívánt alkatrészeket minőségük szerint az alábbi csoportokba oszthatjuk:
-javított, kikalapált, meghegesztett alkatrészek
-utángyártott alkatrészek
-bontott alkatrészek
-eredeti, gyári új alkatrészek.
A felsorolás minőségük és megbízhatóságuk szerint növekvő sorrendben történt.
Javított, kikalapált, meghegesztett alkatrészek
Ezeket az alkatrészeket a legvégső esetben, vagy akkor használjuk, ha a javítás mértéke minimális.
Például egy műanyag lökhárítón, vagy fém sárvédőn, ajtón melyen kb. 10-20 centiméteres törés, vagy horpadás van.
Nagyobb mértékű sérülést nem érdemes javítani, mert jelentősen rontja a karosszéria merevségét.
És még két FONTOS ok miatt sem érdemes az ettől nagyobb sérüléseket javítani:
1, A kikalapálás, vagy meghegesztés miatt nagy lesz az autó értékvesztése, így amikor el szeretné adni a tulajdonos az autóját sokkal nagyobb összeget vonnak majd le a vételárból, mintha a javításkor kicserélték volna az elemet.
2, A rezsi óradíjakat és az utángyártott karosszériaelemek árát figyelembe véve nem biztos, hogy megéri kikalapálni, vagy összehegesztgetni a sérült elemet.
Egyszerű példa: Peugeot 206 első sárvédő. Utángyártott új ára 9.000.-Ft. Ha ezt az elemet ki szeretnénk kalapálni, akkor le kell csavarozni a helyéről ugyan úgy mintha kicserélnénk, tehát ennél a munkafolyamatnál nem tudunk spórolni a kalapálással. Kalapálás után fényezni kell, akárcsak az új elemet, tehát itt sem tudunk spórolni a kalapálással a cseréhez viszonyítva.
Tehát maradt a kalapálásra fordított munkaidő az új alkatrész árával szemben. A 9.000.- forintos új elem ára kb.1.5 óra javításnak felel meg. Tehát ha ezen elemen sérül valamelyik él és jól be is van horpadva, gyűrve, akkor máris nem éri meg kalapálni.
Ugyan ez a helyzet a műanyag lökhárítókkal és kerékjárati dobbetétekkel is.
Mielőtt a javításról döntenek, kérem keressenek bizalommal! Tanácsainkkal, kedvező munkadíj és alkatrész árainkkal segítünk a legolcsóbb és legjobb megoldás kiválasztásában.
Utángyártott alkatrészek
Sokkal jobb alternatíva a javítással szemben, de figyelembe kell vennünk ezen alkatrészek nemritkán silány minőségét, méretbeli pontatlanságát, az utángyártott fényszórók beállíthatatlanságát.
Bontott alkatrészek
Az utángyártott alkatrészektől jobb megoldás jelent a javítás során!
Nem kell megijedni a bontott alkatrésztől! A bontott szó nem azt jelenti, hogy egy lestrapált, félig tönkrement, kopott alkatrész kerül beépítésre.
A bontott alkatrészek közt is van nagyon jó minőségű!
Az ilyen alkatrészek beszerzését bízza szakemberre, mert a bontósok sajnos megpróbálják rásózni a gyanútlan vásárlóra a törött, vagy már korábban javított alkatrészt is.
Egy szakember ki tudja választani a hibátlan bontott alkatrészt, mely ugyan olyan jó, mint amivel az Ön autóját összeszerelték a gyárban.
Eredeti, gyári új alkatrész
A javítás során ez a legideálisabb alkatrész. Borsos vételára miatt sajnos nem mindig alkalmazható.
Cégünk igyekszik figyelembe venni ügyfelei anyagi lehetőségeit és gépkocsijuk korát, így a közös állapotfelmérés és a javítási árajánlat elkészítésekor a legjobb és legolcsóbb megoldást kínáljuk.
Az általunk elvégzett karosszériajavításra 1 év garanciát vállalunk!
Garanciális gépkocsi esetén az általunk elvégzett javítás után sem szűnik meg a garancia!
Fényezés
A karosszériajavítás utáni fényezést rendezett, tiszta műhelyben fényezőkabinba végezzük.
A fényezéshez általunk felhasznált anyagok mind megfelelnek a mai szigorú környezetvédelmi előírásoknak és emellett biztosítják a javítás során elvárható maximális minőséget.
A járműjavítás során a javítási költség döntő részét a fényezés költsége határozza meg.
Sajnos a felhasznált anyagok ára az utóbbi időben jelentősen megdrágult, így elértük azt a szintet, hogy egy elem fényezésének árának ¾ részét a felhasznált anyag költsége teszi ki, a maradék 1/3 rész a munkadíj.
Minden esetben arra törekszünk, hogy a fényezés költségének kalkulálásakor a szakszerű és precíz munkavégzést figyelembe véve a legalacsonyabb árral kalkuláljunk.
Deffend-Lock Sebességváltózárak
A gépkocsi lopás elleni védelmének leghatásosabb módszere a mechanikus lopásgátló.
Ilyen mechanikus lopásgátló a Deffend-Lock sebességváltózár. Ez a típusú váltózár nem a váltókart reteszeli le, hanem magát a sebességváltót.
Speciális anyagának köszönhetően lehetetlen roncsolással, vagy bármilyen más erőszakos behatolással kinyitni. A váltózár típusspecifikus, tehát autómárkánként és azon belül is típusonként más és más. Éppen ezért a beszereléshez nem kell kifúrni, vagy kivágni az autón semmit, gyári helyre beépíthető!
Az általunk beépített Deffend-Lock sebességváltózárra a gyár 5 év jótállást és egész Európára kiterjedő 5 év assistance szolgáltatást nyújt!
Egyedi árajánlatért hívjon bizalommal!